Blomsterbukett i aulan

Glöm inte att anmäla dig till IT-fakultetens Avslutningsceremoni!

IT-fakulteten med institutioner ordnar varje år en stämningsfull högtid för att fira sina avgångsstudenter. Eventet är uppdelat i två delar, förmiddag eller eftermiddag, beroende på vilket program du läser.

Om du går sista året på ditt program, glöm inte att anmäla dig till årets Avslutningsceremoni!

Ceremonin är för sistaårsstudenterna på institutionerna:

• Data- och informationsteknik
  • Tillämpad informationsteknologi

Ceremonin äger rum i universitetets aula, där årets avgångsstudenter blir avtackade på scenen av dekan och programansvariga. Det blir många tal, musik och en hel del fanfarer. Efter ceremonin blir det mingel i foajén där vi bjuder på lite tårta och bubbel.

Inbjudan

Du som går din sista termin våren 2024 ska i mars ha fått en inbjudan via e-post! (Kontaktinformation nedan om du inte har fått detta mejl)

Sista datum för anmälan: 12 maj

Observera! Det är mycket viktigt att du anmäler dig om du vill delta i ceremonin. Programansvariga ropar upp namnen på de studenter som anmält sig och välkomnar dessa upp på scenen.

Universitetets aula i Vasaparken

Avslutningsceremonin äger rum i universitetets aula i huvudbyggnaden i Vasaparken, Universitetsplatsen 1.

Förmiddag, start kl 10:

Systemvetenskap, BSc
Datavetenskapligt program, BSc
Computer Science, MSc
Digital Leadership, MSc
Kognitionsvetenskap, BSc

Eftermiddag, start kl 14:

Applied Data Science, MSc
Software Engineering and Management, BSc
Software Engineering and Management, MSc
Lärande, kommunikation och IT, magister
Game Design & Technology, MSc